Zaproszenie prezydenta Miasta Gdańska na uroczystości z okazji Dnia Niepodległości
I miejsce w Finale Modeli Zdalnie Sterowanych
Nasza drużyna nie miała sobie równych i zdobyła I miejsce w Finale Modeli Zdalnie Sterowanych w Szkolnych Mistrzostwach Modeli Samochodów EDU ECO RC! Gratulujemy!
Gala podsumowująca projekt Edukacji Morskiej
29 października 2018r. odbyła się gala podsumowująca projekt Edukacji Morskiej. Nie obyło się bez wspomnień i podziękowań. Uczestnicy projektu zmierzyli się w konkursie wiedzy żeglarskiej oraz wiązania węzłów. W gali uczestniczył pan dyrektor Andrzej Butowski, opiekunki grupy p. Ewa Wolińska i p. Magda Kopp Ostrowska oraz liczna grupa Conradinowców.
Dziękujemy również paniom: Agnieszce Pokrzywinskiej i Weronice Pyda-Ledwon za przygotowanie i przeprowadzenie projektu.
Projekt "ZAŻYJ WOLNOŚCI"
Nasz szkoła przystąpiła do projektu „ZAŻYJ WOLNOŚCI!”, który dotyczy profilaktyki uzależnień i cyberprzemocy. Projekt realizowany jest na zlecenie Gdańskiego Centrum Profilaktyki Uzależnień i Miasta Gdańska, a jego pilotaż odbył się w drugiej połowie 2017 roku.
"Poprzez innowacyjne metody i środki komunikacji chcemy zwrócić uwagę na współczesne zagrożenia – uzależnienia, u których podstaw leżą trudności w braku relacji i komunikacji. Jej brak w relacjach międzyludzkich prowadzi do nieporozumień, osamotnienia, a co za tym idzie niekiedy do zagubienia młodego człowieka. Poruszamy także problem manipulacji, m.in. w mediach. Projekt “Zażyj wolności!” skierowany jest do młodych ludzi, uczniów szkół ponadgimnazjalnych, ale także ich rodziców i nauczycieli.
Konkurs: "Mamo! Tato! Jak Ty nic nie rozumiesz!”.
Fundacja IDEA - Innowacja dla Edukacji i Aktywności zaprasza do wzięcia udziału w konkursie pt.” Mamo! Tato! Jak Ty nic nie rozumiesz!”. Zadaniem szkoły jest wybranie zespołu składającego się maksymalnie z siedmiu uczniów. Zadaniem utworzonego zespołu będzie przygotowanie kampanii społecznej skierowanej do dorosłych: rodziców, opiekunów i nauczycieli. W kampanii młodzież daje “instrukcje”, mapę jak poruszać się po świecie nastolatka, a w niej odpowiada na pytania: Jak dotrzeć do niego? W jaki sposób? Jak się z nim kontaktować? Co utrudnia ten kontakt?